och rubriker hatar jag mest

Jag sitter och pluggar. Tänker att näe, nu orkar jag inte skriva mer, men så skriver jag här? Jaja. Idag var det sista dagen på VFUn, sen måste jag hålla koll på miss busskort, och åka till stan hela tiden. Hur sjutton kunde det bli maj förresten? Artonde maj. Jag köpte ju för guds jävla skull mitt busskort nyss. Men näej. Nu äre maj.

Jag blir äldre hela tiden. Jag vill inte bli äldre. Alla gamla jävlar tjatar hela tiden om att det går så fort. Och det göre ju. Det går så jäkla fort. Jag hinner inte med någonting.

Jag hinner inte träffa mina sötisar i stan så mycket som jag vill, jag hinner inte träffa Rikard så mycket som jag vill, eller min familj, eller has familj, eller min mormor, eller någon annan.

Allt går så fort. Livet går så fort och jag har fastnat. Jag tittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0