känner ni ruset

Jag har en tenta som ska vara klar den 3e juni. Inga problem egentligen om det inte var så att jag ska till Barca på söndag och vill inte plugga där. Och jag har väl inte riktigt kommit igång än om vi säger så.

Jag skyller allt på Tina när jag tänker efter, för jag fick hennes Harry Potterböcker när jag skulle börja med tentan och då kunde jag ju inte låta bli att öppna Fenixorden och vips så hade jag läst 600 sidor. Ba sådär.

Inatt fick vi sova i samma säng. Jag har aldrig sovit så bra tror jag, vaknade halv elva imorse och var riktigt riktigt utvilad. Sov alltså i sisådär en elva timmar. Nästan som på gymnasiet ju.

Näe nu ska jag åtminstonde öppna upp mondo så jag kan hämta tentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0