buy me icecream

Hej blöggen! Jag skriver inte så bra i min blogg, men det gör ingenting. När jag väl skriver har jag egentligen inte tid och inget vettigt att säga heller.

Jag har i alla fall umgåtts intensivt med Ted och Tina i typ några veckor, det är ganska mysigt eller väldigt mysigt, men jag blir svartis hela tiden för jag vill också flytta hemifrån med Rilleeeee. Jag och Tina är dessutom duktiga och går runt muskan ibland (helst varje dag men...) och detta är en mil. Jag blir helt död, men det är tur att jag går med Tina för hon är också rökare så och förstår varför man andas som man ska få en hjärtattack i uppförsbacke.

Jag fick jobb i fredags också! Kvantum here I come! Roligt att jag var på¨intervju i fem minuter sen fick jag jobbet. Roligt om jag hamnar på bageriet och ska baka hela dagarna. Allt är väldigt kul.

Har praktik också och mina barn är fantastiska! De gör mina dagar.

Näe, nu ska jag raka benen tror jag, eller kan man gå med spökvita, håriga ben i shorts? Inte? Nämen skitirerå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0