just one of those days

Andra veckan på VFU, vill inte sluta. Helgen var bra dock! Mötte Mirre och Anna i fredags och gick till Underbara Bar för lite barande. Shottade alldeles för mycket, vet fortfarande inte hur mycket sprit jag kan dricka innan det blir "för mycket". Det blev lite för mycket i fredags, och det var väl tre fyra shottar kanske och lite mycket cider och drinkar. Så nu vet jag det!
Hade jeteroligt med tjejerna i alla fall, detta måste göras om och göras rätt med Linn och Sofia också!

Helgen som kommer så fyller Rikard år min älskling. Vi ska fira honom på nåt sätt, jag vet inte hur. Och nästa vecka åker vi till London baby! Ååh, jag längtar som en galning efter Primark, Camden och plusgrader. Och et ++++ hotel också. Och att få vara bara vi två. Jag drömmer om det varje natt, hah! Fast i mina drömmar slutar det med katastrof, undrar varför?

Efter min Vfu har jag kommit hem, städat, tvättat, diskat och gjort klyftpotatis. Duktig chey, nu ska jag pilla med mitt CV.
Heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0