jag är inget litet barn

Här var det länge sen jag kikade in. Jag har i alla fall precis börjat mitt sommarschema, men det verkar som att jag kommer få jobba ganska mycket - till skillnad mot vad mitt sommarschema säger, men det är ganska skönt och bra.

Jag har varit i Paris och stukat foten, fiskat upp mina fyra första fiskar (abborrar), vart en sväng i Kalmar och på Öland och badat vid Böda Sand, varit på Gröna Lund, solat, badat, solat, badat, haft en mysig midsommar osv.

Nu är det redan Juli, jag hänger inte med riktigt. Juste! Vi har även börjat husbygget och blivit med ny soffa, nytt vardagsrumsbord, nya pallar och en tvättkorg. Jag och Rikard sover där ute nu och det är mysigt.

Näe nu börjar jag jobba snart (om tre timmar) ska nog äta någonting först. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0