it's just the way we live

Idag är min lediga dag, jag har faktiskt tre på raken nu, hur skönt som helst! Dock såg jag att jobbet hade ringt imorse när jag sov, men de hade fått in andra ersättare för dagen. Jäkligt skönt, behövde verkligen den här dagen, däremot är det helt okej om de ringer imorn, för då har jag ändå ingenting att göra.

Rikard min prins har varit hur duktig som helst med bygget, han har grävt avlopp och monterat ned hur mycket grejor som helst. Nu är det bara att riva och bygga upp känns det som och det närmar sig. Jag är däremot inte lika praktiskt produktiv, men desto mer krativt produktiv. Jag har hela lägenheten uppmålad i huvudet.

Jag vet exakt vilka tallrikar vi kommer äta ur och vilka soffkuddar vi kommer ha. Nu är jag dum som längtar till hösten men då äntligen, äntligen har jag ett hem!

Annars borde jag gå ut och hämta min mobil och ringa Rikard men jag orkar inte riktigt. Skulle egentligen bara hämta en grej inne i huset men fastnade framför datorn (som inte ens var påslagen) så nu ha jag läst varenda blogg.

Nu ska jag ringa Rikard i alla fall så han kan färga mitt hår ikväll om han orkar. Pusassssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0