just to hear you breathing

Hemtentan är inlämnad! Blev klar igårkväll, och jag kan säga att det här har varit det svåraste jag någonsin har gjort. Så jäkla mycket fakta och olika teoretiska perpektiv så efter ca 15 timmar på uppsatsen hade jag inte ens kommit till analys och diskussion. Jag blev klar i alla fall och jag skiter i vilken betyg jag får så länge jag får över Fx. Känner mig dock jävligt osäker, men jag tycker ändå att jag uppfyllde E betyget. Trodde iofs att jag skulle få F på förra och fick en B så min intuition är väl kanske inte att lita på. Jag håller tummarna i alla fall.

Ikväll ska det firas ordentligt att jag inte längre behöver stänga in mig och skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0