och inte fan gillar han dig han har glömt dig för längesen

Hej alla fula! Idag är bitterheten tillbaka. Oklart varför. Här är några saker jag är irriterad på:

Min dygnsrytm

Jag har ont i ryggen av för mycket stillaliggande

Jag har inte börjat klä på mig eller duscha (kanske i en annan ordning) fast jag ska möta mamma och syster klockan fyra

Jag får alltid veta allt i sista stund, vilket gör mig mest irriterad tror jag

Det är aldrig på samma villkor med mig som med andra

Jag låtsas alltid vara glad och tar skit, fast jag egentligen är irriterad och arg och vill typ gråta


Jag ska sluta med listan för nu blev det inte bättre direkt. Nu ska jag skita i att duscha mitt feta hår och sätta på mig en mössa, bättra på gårdagens smink och gå på Trassel i 3D. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0