men det är inte mig du ser

Hej blöggen! Min VFU har börjat nu och det är så roligt, vill inte alls börja plugga igen utan bara jobbaaa. Detbästa som finns är när ungarna ser mig komma på morgonen och springer för att kramas! Igår sa en (eller tre) tjejer att dom älskade mig, sååå söta.

Jag har varit en liten hemmafru också, igår tvättade jag två maskiner och gjorde värsta middagen och städade och allt. Duktigt!

Idag ska jag tvätta och laga mat och börja med min portfölj. VFU-portfölj. Måste nog fråga Elin hur man gör.

I helgen ska jag troligtvis träffa flickorna från gamla kursen och dricka drinkar, var ett tag sen vi sågs! Sen kanske jag ska vara med min underbara pojkvän också! Ah, jag är så glad att jag har honom. Utan honom skulle jag gå under.

Det är roligt att tänka efter hur det skulle varit om jag inte hade haft honom. Antagligen hade jag integått kvar på MG pga. resvägen, jag hade nog börjat Nynäs och då varit kvar i Nynästräsket, jag hade istället för att leva på bidrag jobbat direkt efter gymnasiet och flyttat så fort jag hade kunnat, och troligtvis till Nynäs eftersom det är billigast där. Undra om ens mina tankar på att bli förskollärare hade funnits.

Nu väntar tvätten och en smutsig stekpanna på mig. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0