do we have a future

Morgonen från helvetet har det varit idag. Jag sov typ fyra timmar, gick upp i tid och hann till och med äta frukost, so far so good. Gick till tväris, och hann med min tvärbana fast jag var sen, awesome! Ringde Elin för att höra hur man kom till sal 123, och hon sa att det låg typ till vänster efter tbaneutgången. Jag tänkte, vafan där ligger det ju ingen sal 123, och hon sa då att hon menade vid Universitetet. Va kul att jag satt på tväris mot Gullmars då, och tänkte åka till Thorildsplan.

Vid Gullmars missade jag precis en tvärbana, sa till Elin att jag kanske kommer tio minuter sen, messa en vägbeskrivning. Efter att ha åkt till Liljeholmen (var nära att missa att kliva av!) och sen tbana till Mörby klev jag av vid Universitetet. Gick vänster och upp mot Roslagsbanan. Elin skrev att man skulle gå en liten jäkla gångväg längs med Roslagsbanan. Jag gick direkt till höger och tyckte att jag var på en liten jäkla gångväg, men till slut hamnade jag vid Botaniska trädgården. Gick runt den, gick upp för en fucking backe, kom till ett jävla vrak (?) och en massa dyra hus med staket och grindar. Kände mig som en inkräktare.

Elin ringde och jag skulle såklart tagit vänster vid Roslagsbanan. Kul att jag då hade gått en kvart på den där jävla vägen. Gick tillbaka men fattade inte vart jag skulle ta vägen. Jag började klockan nio, och klockan var typ tjugo i tio då. Såg en kille och frågade om han visste var hus 16B låg. Det visste han! Han skulle också dit så jag fick sällis.

Vi gick på en LITEN jävla stig som inte var sandad i typ tio min, och det var det här Elin menade med gångvägen. Killen om visade mig vägen sprang fram och jag blev svettig. Dessutom läspade han. Men han var snäll som gick med mig. Fick fråga en snickare sen efter hus 16B och kom fram när klockan var över tio. Jävla psykologiska institutionen skulle jag vara på och den ligger mitt i ingenstans och det fanns inte jävla skyltar, och där ska jag vara typ hela tiden, va rrrroligt! Satt på genomgången på tio minuter och svettades och var anfådd och sen fick vi arbeta i SA-grupp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0