you could do so much better

Aaah jag är så lycklig! Nu äntligen börjar det hända ordentliga grejor därute, jag och Rikard har hela gårdagen jobbat därute och idag har vi varit lika duktiga. Vi har nu tittat och och valt kakel i badrummet (väggar+golv), kakel vid köket, köksluckor, bänkskiva, toalett, dusch, diskho, matbord osv. Grymt bra jobbat idag.

Det är så sjukt mycket som ska tänkas på när man bygger från scratch. Från golv till tak ska man välja allt. Var väggar ska sitta, var toaletten ska monteras, vilka köksluckor och hur mycket förvaring vi ska ha. Men det är roligt att kunna välja exakt hur man vill ha det också och inte behöva "stå ut" med någon färg eller kökslucka man avskyr.

Vi har bara ett problem och det är handfatet i badrummet. Vi är överens om designen på den (jag övertalade honom genom att han fick välja spegelskåp) och det blir en sådan här liknande:



Problemet har ju då varit att hitta ett sådant handfat utan att det kostar 22000. Men nu har vi löst det och det blir nog riktigt bra.

Nu har mitt illamående släppt ganska mycket så nu ska jag gå ut till vår byggnadsplats och sova. Natti natti pusspusshejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0