jag är nästan där

Nu har jag ändrat åsikt radikalt igen. Det blir tro det elller ej, svarta bänskivor till ett vitt kök. Men det blir på mitt sätt, och det är skönt. Jag har tittat ut typ allting jag vill ha nu, och det går framåt.

Igår fyllde Anna 25 och då vart det spejsat med billigt vin, goda pajer och charterresa. Sen kom jag hem helskinnad men fick vänta på tågen i 40 minuter för dom timar inte alls varandra och sen kom Rikard och mötte mig vid stationen vilket var skönt för jag är lite mörkrädd.

Och idag har jag träffat en kär vän och nu ska jag titta på Big brother och hoppas att Patrik åker ut för han är så ful med sin Jay Leno haka och sin dumma dialekt.

Ps. Jag hejar ismyg på Rodney.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0