if you're never noticed

Jag har bytt rum nu, sa jag det sist? Jag vet inte. Kul att jag bloggar så lite så när jag väl bloggar e det om samma sak. Om jag nu sa det. Det är skönt i alla fall, jag får pluggro nu, det är bra.

Mindre bra att min bok som jag har beställt som jag egentligen behövde i tisdags, kommer imorn. Troligtvis. Jag ska läsa 240 sidor i helgen. Fast om jag sitter hela dagen imorn går det nog.

I helgen ska jag hur som helst på min systerysters inflyttningsfest och fira. Eller firar man? Haha jag vet inte. Sen ska jag plugga plugga plugga, nästa vecka är typ helt fullbokad. Jag ska kanske på tisdagspuben på tisdagen, så klart, haha, fredagen ska vi i SA ha "vinkväll" haha och på lördag ska vi fira att vi fyller år. Och på måndag fyller jag faktiskt år.

Nu ska jag skriva en grupplogg om föreläsningen idag och frysa lite kanske. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0