get what you want

Mina axlar gör så oooont! Jag har ju nåt ryggfel och min tunga skolväska hjälper liksom inte. Måste bära runt på tre böcker och ett kompendium varenda dag...

Men det känns bra. Jag har nog hamnat rätt. Jag är en pluggis som antecknar allt som läraren säger. På en föreläsning antecknade jag tio sidor.

Idag hade jag seminarium och jag delades in i en studiegrupp. Och vi har preliminärplanerat hela september. Det är mycket nu. Jävligt mycket nu.

Imorn har jag litt. stud. Jag tror att det betyder litteratur studier? Jag ska i alla fall vara hemma hela dagen och läsa massor massor massor. Och imorn får jag en examination som jag genast ska ta ta i.

Jag vill inte bli slacker igen för det går liksom inte. Så hjälp mig. Pusha mig. Belöna mig med godis. Vad som helst!

(jag blev inte mobbad, tur va?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0