and you give yourself away

Jag har pluggat idag. Det är jobbigt att plugga.  Snart ska jag bege mig till Tyresö för filmkväll. Jag har köpt godis för hundra kronor.

Nu ska jag måla naglarna och eventuellt duscha. Eller vill ni att jag ska lukta svett?

Jag hittar btw ingen ryggsäck. För det finns bara fula. Så jag får bli en gammal kärring med otroligt ont i ryggen. Det är helt okej. Hellre det än en ful jävla ryggsäck. Den enda jag kunde tänka mig var en kånken faktiskt. Men den var också ful. Plus att den inte passar till min kappa. Då måste jag köpa en ny jacka. Och det vill jag inte.

Nya skor har jag dock köpt. Eller än så länge har Hultman köpt dem åt mig. Tack Hultman! Vilket fin present! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0