and i just can't take a single step without you

Jag har äntligen pluggat klart för idag! Det känns skönt, nu kan jag läsa bloggar och ta det lugnt. Idag kom barnen hem från New York nu också, vi får se hur det blir nu när jag har börjat på SU. Men det ska nog gå bra minsann.

Röstat har jag också gjort. Det ska inte min syster göra. Jag blir riktigt arg, man måste ta sitt demokratiska ansvar och gå och rösta. Så nu får vi se hur det blir, hoppas blått blir kvar i alla fall. Fast det känns som att de kommer absolut sitta 4 år till, det som är mest spännande att se är om SD kommer in i riksdagen eller inte. Tyvärr så tror jag att det kommer att hända men många kanske får kalla fötter i alla fall...

Helgen har varit jättebra! I torsdags plockade Hult upp mig kl. 16 och vi begav oss mot gbg. Vi körde sjukt mycket fel och var framme vid midnatt... På fredagen turistade vi och jag har bestämt mig för att inte tycka att second hand är äckligt för man kan fynda så himla mycket fina saker! Haha, jag tycker att det är coolt att folk har det men har tidigare (!) tyckt att det luktar konstigt osv men nu ska jag fynda.

På kvällen var det inflyttningsfest för lilla Fröberg och det var riktigt kul! Vi drog till Trädgårn senare och där var det också riktigt kul, synd att vi inte har nåt så stort ställe i sthlm. Igår åkte vi hem och den här gången tog det bara sex timmar!

Nu ska jag läsa alla bloggar som finns, hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0