alla inkassokraven fyller år på ditt golv

Jag är så trött så jag håller på att dö. Det är sjukt jobbigt att plugga på universitet måste jag säga.

Jag har inga hobbys eller fritidsaktiviteter utöver min skola. Och ändå är jag helt jävla slut efter en dag. Igår var jag och mammi på standup, vi var inte hemma förrän tolv. Jag var tvungen att packa igår också till gbg för jag ska inte hem nå mer, kom i säng vid två kanske. Gick upp igen vid 06.30 och var framme vid förskolan 9.00.

Efter våra fältstudier satte vi oss på ett café och mina ögon gick i kors typ för att jag var så trött. Det är sjukt. Och nu ska jag åka iväg och träna. Och plugga. På tre olika saker samtidigt helt. Nej fyra. Fyra stora. Jag orkar inte.

Fast det gör jag ju ändå. För det är faktiskt ganska kul.

Nu: Powernap i en timme! Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0