please stop explaining

Helgen var jättebra! I fredags hade vi vinkväll hemma hos Linn i min klass, oerhört mysigt och skönt att verkligen lära känna varandra. I lördags var de födelsedagsfirande med världens bästa vänner! Käkade på Vapiano, förade på Elamir och blev erbjuden koks (hahaha) och fortsatte ut på gaykväll. Vi började ganska tidigt så var död vi två och satte mig i en taxi hem till världens mysigaste varmaste famn.

Idag har min VFU börjat och det är kul. Somnade när jag kom hem bara så hoppas jag kan sova inatt. Måste ta vinterjackan imorn om det ska vara lika kallt som idag för jag dog lite..

Jag och Rille har 3.5 år idag. Helt sinnessjukt fast ändå inte. Puss på honom, som förhoppningsvis kommer och hämtar mig och har mat till mig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0