i wish i had a rabbit in a hat

Jag har VFU en vecka till. Det känns inte lika tugnt, jag är inte så trött. Fast en jättetråkig sak är att det är jobbigare att åka in till stan och träffa alla fina. Grattis min underbara vän Mathilda till ditt körkort. Jag såg att ni var ute och firade i onsdags, genom Hultis blogg haha. I Onsdags sov jag hela dagen och kvällen. Men vi får fira i helgen med GG hemma hos Sabina tycker jag! Gossip Girl alltså, ahhaha.

Och grattis min fina vän Hultman till lägenheten! Så himla kul för dig och jag längtar efter att få hjälpa till med att fixa iordning den =) Nu slipper du sova med turkosa väggar med brandgula fläckar, hahahaha! Vi måste ses snart, jag saknar er ju!

Jag och Rikard ligger i soffan och kollar på Svenska New Yorkfruar med en varsin  dator i knät och har inte pratat på tio min kanske. haha. Men vi trivs så!

Nu ska jag kissa och sova, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0