silent night for the rest of my life

Jag är klaaaar med min examination och det känns så skööönt!!!! Har suttit med den konstant i två dygn nu, men nu äntligen är det över. Sen börjar nästa kurs imorn men det är skitsamma =) Hinner i alla falla vara helt ledig en natt och en halv kväll!

Jag ska snart åka till Årsta för att sova där med Rillson, ska upp tidigt och byta böcker med en tjej imorn. Också en bra grej, istället för att spendera 1500 spänn på böcker sådär innan jul så har jag bytt mig till alla utom två! Perfekt.

Nu ska jag äta för det har jag glömt bort att göra sen frukost imorse. Svensk utbildningshistoria kan vara så intressant... Hoppas jag få E, jag skiter i hur bra den är bara den är E (godkänd). Men den borde vara det.

hejdå era lurisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0