du är inte ensam om att bära denna längtan

Mitt humör skönk ytterligare nu när jag som typ har slutat läsa bloggar, loggade in på bloglovin igen, och vad hittar jag då? Jo, Kissie och BB som går på Harry Potter en dag innan premiären. AAAAAA jag blir så arg. Why oh why?

Jag är ju Harrynörden nr.1 varför skriver inte jag en superintressant blogg? Jag ska starta en Harry-blogg så kanske jag får gå på nästa Harry en dag innan alla andra. Mm, jag ska ha qiuzar (? haha) och diskussioner om Harry. Typ om vad morbror Vernons företag gör. Och det roliga är att jag behöver inte ens slå upp det utan jag vet att han jobbar på ett företag som heter Grunnings och tillverkar borrar.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0