vi ska färdas i en symfoni

Häj hopp! Igår var det roligt, först så var vi på Cosmonova och somnade till Wild Ocean, sen hade jag cepebråttom och åkte till lägenheten. Jag sminkade och lockade och målade och duschade och allt möjligt på cirkus en och en halv timme, det tycker jag är bra jobbat!

Mötte Matilda sen i Gullmars, hon var asfrän som Nikki Sixx jag tror att jag kommer sno din idé lite till Rikards skiva, höhö. Vi drog vidare till Hannas skiva där det bjöds på mat på en gång eftersom vi var sist dit och fick kubba lite haha. Det var gott.

Sen blev det lite dans och lite sånt och efter ett tag kände de flesta att de ville dra så då drog vi. Fast jag drog till Nype där Rille med flera var. Det var fan najs där alltså! Ändå som var lite dåligt var, eftersom det var 20 där så fick man betala om man var under 20, 120 spänn. Lite dåligt men Rille sa att det inte alltid är så. Vi dansade och hade askul därinne, det var askul. Sen drog vi hem med sista tåget och sen var jag astaggad på vägen hem men inte Rikard haha.

Nu ska jag egentligen plugga men det är lite jobbigt tycker jag. Hur fan gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0