somliga älskar att slå sönder en vit tandrad

Hej hej! Jag har inte pluggat alls idag! Jag är riktigt stolt över mig själv. Igår var vi ute igen, eller först hemma hos Rasmus och Emil och kollade handbollen, Sävehof vann vilket jag tyckte var bra för jag trodde att vi hejjade på dom men vi hejjade tydligen på Drott. Jaja. Vi chillade där ett tag hur som helst, spelade UFC haha. Sen gick vi ut, till Ego Bar.

Det var 21 där men vi kom in i alla fall (stolt, haha) men det var inte så najs där. Lokalen var asliten och musiken var asdålig haha neggot no.1. Vi drog hur som haver relativt tidigt och Rille sov på min axel hela tågresan hem. Så himla kul att ha sällis med honom...

Idag skulle jag ha pluggat men det har jag inte gjort jag har bakat asgoda cookies istället som jag ska försöka komma ihåg att ta med mig imorn.

Nu ska jag plugga lite! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0