sometimes i feel like i live in grand central station

Mitt katt är en ond kvinna. Hona? Hon rev mig asdjupt i lillfingret, jag har typ läderhud där haha.

Jag kan också stolt meddela att jag inte har druckit cola idag. Jag har valt vatten. Samma sak igårkväll. Dock drack jag päronsoda idag eftersom pappi fyller år. Men det var inte cola. Hurray!

Och värsta hemskt har hänt också. Jag ska inte vara barnvakt i veckan. K ligger på sjukhus. Han har tillbringat natten på Astrid Lindgrens sjukhus för han är magsjuk och har 40 graders feber. Han har liksom vart magsjuk sen förra onsdagen. Och när jag var magsjuk gick jag ner typ fem kilo kanske? Han väger liksom bara 15 kilo och om han går ner 5 kilo är det 33% av hans kroppsvikt.. Stackars lilla! Det är konstigt för jag har drömt om honom typ många nätter. Bara honom också inte D. Gillar inte att skriva ut deras namn (vet att jag har gjort det tidigare men jag tycker att det är så töntigt att ha alfabetet som kompisar) men egentligen måste man ha målsmans tillstånd för allt sånt på nätet.

Jag hoppas i alla fall att K snart mår bättre och jag kan komma och krama på honom och busa med honom.

Nu ska jag titta på Vänner, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0