lost in a fairytale

Hej vänner och smygläsare!
Igår var Rilles skiva vilket var roligt och lite fail men det är okej. Jag tog taxi hem sen alldeles själv vilket jag är stolt över att ha vågat, haha! Fegisen själv liksom, är rädd i Ösmo om jag ska från Matilda hem till mig hahaha. Och självklart var det ganska tyst i bilen, och ni känner ju mig, jag började babbla på så in i helvete, om allt möjligt, frågade om hans son och nämnde "min pojkvän Rikard" fem miljoner gånger.

Idag blev det ingen skola, sov alldeles för länge och sen kom Rille hem och då åkte vi till Ösmo. Vi åt cookies och pluggade i solen hela dagen, eller jag pluggade/kollade på Vänner och Rikard fixade med bilen.

Imorn ska jag äntligen vara barnvakt igen, K är frisk nu som tur är! Fick en lite utförligare förklaring nu också och det lät inte bra men nu ska lillen vara återställd. Har saknat dom!

Imorn är också Nynäs skiva som vi ska gå som, och som jag nämnde för Hult tidigare, jag har ett problem. Jag kommer inte hinna hem mellan skolan och barnvakten och jag har ingen aning om hur länge jag ska sitta imorn, börjar tre. Sist satt jag till tio. Alltså behöver jag vara fixad i skolan imorn, med barnen imorn och allt. Men det ska nog gå, tror inte jag kommer sitta till tio imorn faktiskt.

Nu ska jag plugga lite till. Jag är duktig jag vet. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0