is my drug

Idag har vi haft idrottsdag. Vi har alltså suttit och chillat på gräsmattan och ätit jordgubbar. Och kastat en liten boll och stött en kula. Jag var urusel på bådadera.

Jag var barnvakt också. Det var mysigt, vi plockade blommer, gungade, lekte kurragömma och kull. D gömde sig på samma ställe hela tiden och när jag hittade honom sa han att jag fuskade, haha. Och K gömde sig och när jag sa "nu kommer jag" så sprang han fram och sa "här är jaaaag" hahaha.

Sen blev K väldigt väldigt trött och ville sitta och mysa istället för att äta. Efter en timmes tjat fick jag i honom en sketen macka, sen när P kom hem ville han inte alls sova. Ibland känner man sig rätt maktlös.

Nu ska jag kolla på Vänner för som vanligt är min kille Rille (haha) på skiva. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0