in my head i see you

Idag har varit en väldigt bra dag! Jag steg upp klockan tio över tio och hann i och för sig inte duscha, men det gjorde ingenting. Mötte Mathilda i Skanstull sen gick vi till Vad det nu heter och där gav jag blod!

Jag fick reda på att jag är en negativ nolla, vilket betyder att vem som helst kan få mitt blod, ganska coolt. Det var inte så farligt att ge faktiskt, tanten var väldigt rolig/konstig bara, hon tvingade i mig Festis hahaha. Frågade typ asmånga gånger om jag ville ha och efter att ha sagt nej typ tusen gånger sa jag till sist ja. Vilket resulterade i att jag var superkissnödig i Tanto.

Jag och Mathilda och Mikki gick till Tanto och stekte. Det var hur najs som helst, jag har fått lite färg minsann!

Jag drog sen vidare till mina barn och hämtade dom, gungade, lekte i sandlådan, ritade osv. Väldigt mysigt var det i alla fall.

Mötte sedan upp Matilda för lite hämt av mitt smink, vi gick till Kungsan och kikade lite och satte oss sen på Fridays med en varsin frosen margarita med smak av jordgubb, hur god som helst! Satt där ett bra tag, sen vidare till Donken för en cheeseburgare.

Sen råkade jag glömma min mobil på Fridays vilket resulterade i en viss panik men som tur var hade någon plockat upp den och lämnat in den. Snälla människor det finns!

Nu ska jag titta på Vänner. Tjingelingpling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0