i min värld hinner ingen läsa längre alla skriver på sin biografi

Alltså jag försöker typ vara lite nyttigare... Det går sådär. Just nu är typ det enda jag kan tänka på den där tårtbiten som står i kylen och cigg. Jag är en väldigt dålig tjej, fast ändå duktig för jag har legat och tänkt på detta i typ en timme och jag har ännu inte gått ner. Asduktig.

Jag ska inte gå ner heller. Jag ska snart byta om till pyjamas stänga av datorn och sträcka ut ögonlocken. Och inte äta tårtbiten som står i kylen.

Är fruktsocker onyttigt? Eller är det nyttigt? Haha, jag vet inte ens detta helt seriöst. Men det måste vara nyttigt såklart. Asmycket c-vitamin.

Jag kan rabbla lite till förresten! Idag har jag ätit:
-Rostbiff med tomat majs och gurka. Och jag drack vatten (WOW)
-För första gången på subway. Det var asgott. Bröd med kycklig, tomat, gurka, sallad, parmaost, dressing. Jag drack två klunkar asäcklig Loka.
-Chili con carne. Med sallad och bröd. Till det drack jag päronsoda (all min stolthelt ba skönk när jag var tvungen att skriva det (haha)
-Tårta.

Och jag kan redan säga nu nej jag rabblar inte för att jag vill banta eller nåt och nej jag räknar inte kalorier jag bara känner att min kropp är i samma skick som nån i 50-årsåldern p.g.a all skit jag stoppar i mig. Så därför tänker jag bli lite bättre. I några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0