don't forget the violence

I fredags var det mösspåtagning, det var tråkigare än vad jag hade förväntat mig. Vi gick ut på gruset, Barbro läste en dikt, vi fick sjunga med i Vintern Rasar, fast manskören var liksom inuti radion.

Efter det blev det väldigt mycket roligare! Vi drog till Snaps fast egentligen Kvarnen där Rillepille satt och festsnusade med sina kompisar. Efter detta åkte vi till Hultman och åt så sjukt mycket mat och sen åkte jag hem igår.

Fast när jag var i tcen så gick inte tåghelvetet pga ett elfel så jag ringde Matilda och hon var i Farsta så jag åkte till Farsta. Vi gick runt där och jag köpte en klänning, och istället för att ta buss till haninge sen buss till västerhaninge sen buss till ösmo så fick vi skjuts av Matildas pappa.

Sen drog vi till Freja i Nynäs som öppnade igår, först var det inget folk sen blev det jättemycket folk men det var roligt.
Nu är jag astrött jag ska nog se the Hills. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0