din värld ska aldrig röra min

Jag borde verkligen duscha, mitt hår ser ut som smör men jag orkar verkligen inte! Idag har nyttigheten varit ganska bra!

Jag har ätit:
- Yoghurt med jordgubbar i, men det var inte gott jag misstänker att yoghurten var gammal...
- Tårta. OKEJ jag åt den sista biten men det var inte mitt fel. Det var tårtans fel för om jag inte åt den hade den blivit dålig snart och då skulle den ha slängts och det kunde jag inte gå med på.
- Två knäckemackor. En med ost på och en med salami på. Och jag drack proviva med typ jordgubbssmak?

Jag har rökt en cigg idag.

Detta har till och med gott så långt att ett tag funderade jag på om jag skulle göra situps eller armhävningar!!! Jag gjorde dem såklart inte, det hade jag aldrig orkat. Det var liksom ansträngade att bara tänka på träning. Dessutom vet jag inte hur man gör, jag tänkte om man skulle träna i en timme. Men hur sjuttsingen ska man orka det? Och vad ska man hitta på för nåt? Jag kan inte ens göra en armhävning så jag skulle bara ligga och göra situps hela tiden. Och dessutom fejk-situps efter ett tag när man bara lyfter huvudet hahaha.

Men nu är frågan. Vad ska jag äta till middag? Min mamma och pappa dissade mig och åkte hem till Ingus och Leffe, min syster ska till Angela så jag blir själv. Vad ska jag laga för smaskigt till mig själv som är lite nyttigt också? I don't know, bäst att googla recept.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: L

har du kentat eller? =)

2010-05-08 @ 00:25:51
URL: http://fulsepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0