baby it aint right

JAG VILL INTE TA STUDENTEN! JAG VILL INTE TA STUDENTEN!JAG VILL INTE TA STUDENTEN!JAG VILL INTE TA STUDENTEN!JAG VILL INTE TA STUDENTEN!JAG VILL INTE TA STUDENTEN!JAG VILL INTE TA STUDENTEN!

Ångesten jag känner är helt sjuk. Jag blir illamående och vill spy varje gång jag tänker på att det är en vecka kvar. Och hur många skoldagar? Noll. Okej vi har filosofi på tisdag för att vi tvingade Kalle till det. Sjuka människor, vi tvingar klassen att ha lektion för vi vägrade att idag skulle vara vår sista lektion.

Kalle ska baka något ångestfyllt till oss på tisdag. Han är en snäll man, den där.

Nää nu ska jag sjukanmäla mig och sova. Hej!

Kommentarer
Postat av: Nadin

JOO MEN DET ÄR KLART DU VILL, STUPID!!!! :O puss

2010-05-27 @ 18:24:02
Postat av: angelicahejhej!

hahaha neej faktiskt inte! Jag har ingen plaaaan!

2010-05-27 @ 21:18:23
URL: http://koolmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0