you're the closest to heaven that i'll ever be

Veckan har varit braa men stressig som fan. Haha, egentligen inte men vi är så varna med att inte behöva göra någonting. Har haft sömnproblem hela veckan men tig igen det idag.

I torsdags hade vi fått in alla pengar ifrån klassen och det var så galet mycket pengar, 45000 om jag ska vara exkt. Det är helt sjukt att vi gick runt med så mycket pengar... Banken sen, fram och tillbaka överallt, banken blev misstänksam först eftersom det var en sån stor kontantsumma men till slut fick vi sätta in skiten och slippe gå runt med det. Sen firade med, först med Donken och sen på Theos. Det var mysigt men vi borde ha dragit hem liiiite tidigare eftersom det var skola på fredagen.

Jag var barnvakt på fredagen, det gick faktiskt jättebra! Det var bara jag och D, vi myste hela dagen, han höll mig i handen hela vägen hem nu eftersom jag inte hade en dum vagn, vi hade springtävling och byggde världens högsta legotorn.

På lördagen, igår, jobbade jag igen. Fast den här gången på Fröbergs pappas bröllop! Jag och Linda hjälpte till där, serverade och plockade och så. Det var roligt att se alla, de var så fina, men otroligt jobbigt också. På åtta timmar satt jag kanske en kvart tror jag. Jag var helt död igår och däckade vid tolv.

Och idag har jag och Rille tjivats hela dagen, han bara tjatar och tjatar och nu sitter vi med varsin dator och han spelar Super Mario. Nu log han och tittade på mig, han kom till en ny bana. Vi ska snart laga chokladcupcakes med jättegod frosting och sen enchiladas. Mumma.

Hejdå nu ska jag busa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0