wake up in the morning feeling like p.diddy

Jag kunde inte somna inatt. Jag låg till klockan fyra och rullade tummarna typ medan Mathilda snusade bredvid mig. Jag är så sjukt trött och nu ska jag åka och passa barn. Eller?? Smsade henne men hon har inte svarat. jag åker väl dit i alla fall.

Idag har vi i alla fall haft religion och en buddhistisk nunna kom och snackade med oss. Hon hade en sån lugn röst så jag däckade typ, haha.

Alla andra har historia nu men jag är ensam och mobbad, ska åka om 20 minuter, har läst alla bloggar, kollat facebook, posh och allt. Vad finns det mer???

Nu är vi i alla fall klara med projektet, det är bara processrapporten kvar, så himla skönt.

Nu ska jag väl... Hm... Jag vet inte riktigt vad jag ska göra men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0