tjofadderittan lambo!

Skivan var i fredags och det var rrruligt! Allting gick bara så fort, först var jag hemma och duschade, sen helt plötsligt var klockan tre och jag trodde att jag skulle vara hos Fröberg klockan två...

Sen fixade vi oss och jag var jättestressad och lite svettig faktiskt men det gjorde ingenting för jag har absolut torr. Vi drack lite cider och skålade i champange, sen åkte vi till skivan och fixade lite, vi fick me cider.

Sen kom min mamma och pappa sist av alla och dom var lite roliga och jag fick göra lambo tack vare Mathilda... Som tur var hade jag ett lamboglas i beredskap. Sen gick mamma och pappa och sen kom alla andra.

Jag dansade hela tiden och var överallt men inte med nån känns det som... Var knappt med mina klassisar tyckte jag och knappt med Ösmo heller. Vem var jag med? Haha.

Jaja skivan var awesome i alla fall, hade skitroligt. Nu ska jag plugga eller spela the sims. Jag ska skapa en kinesfamilj. Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0