tänker du någonsin på mig?

Den här veckan har varit väldigt intensiv. Jag och Mathilda har jobbat med projektarbetet i två dygn, och vi är ändå inte klara, haha. Men nu är vi på väldigt god väg, snart är det bara processrapporten kvar. Alla tjejer är mysiga och ska på nån bar idag men jag känner att jag har precis åkt till Ösmo, känns så jobbigt att sätta sig på ett tåg in igen och speciellt att duscha.

Tror jag ska äta lite god marängswisch-whatever!

Känns så sjukt konstigt att vara själv, helt själv. Har inte varit det på väldigt länge men det är ganska skönt. Fast jag är lite uttråkad hela tiden och tittar på klockan och funderar på om jag ska åka in till stan ändå. Fast jag vet att jag kommer att göra av med pengar då och det får jag absolut inte göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0