manboy manboy u can call me manboy

I min värld löser sig saker på något mirakulöst sätt. Jag hade noll loggar och noll processrapport igår. Idag har jag skrivit alla loggar och en processrapport. Mitt projektarbete är över. Helt över. Jag och Mathilda måste inte längre ses för att vi måste utan nu kan vi ses för att vi VILL!

Jag har heller typ inga pengar på kontot. Jag ska åka till London snart. Nu ska jag jobba på bröllop på lördag och tjäna cash.

Det löser sig. Även om man får slita för det. Allting kommer lösas och bli bättre igen. Hahahaha.

Nu får väl jag Guds vrede på mig och så löser sig saker inte för mig längre, men jag ville egentligen bara säga att jag är klar med projektarbetet. Deadline är imorn och jag är klar. I tid.

Idag har förresten varit en väldigt rolig dag. Alla har varit hur knäppa som helst och det är kul. Filosofin var rolig också, haha. Han har skrivit på allas studierapporter om att vi måste prata med spontant så det gjorde vi. Även om 90% handlade om något annat än Sartre, De Beauvoir, Kirkegaard eller Nietzsche.

Nu ska jag fira med godis. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0