loosing all control

Idag är en dålig dag. Jag har inte kommit upp ur sängen än. Mathilda har ringt mig sjuttioelva gånger. Jag måste duscha. Uscha. Men jag ska pallra mig till skolan snart i alla fall, vi har filosofi b.

Jag har ett problem. Jag vill diskutera mitt problem men det får jag inte för jag har lovat. Vad gör man när man vill skydda någon? Men jag kan verkligen inte. Det går inte. I N T E. Jag har lovat. Jag är som i Harry Potter hahha. Den obrutbara eden. Berättar jag så dör jag. Men det kanske är värt det? Nej. Jag vill inte veta era hemlisar okej! Eller jo vissa men inte allas.

Bra nu har vi rett ut det här men jag har inte blivit ett dugg klokare. Blev du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0