klackarna i taket

Woop woop! Jag är klar med min religion. Så jävla sköööönt nu ska jag ha mvg i slutbetyg tycker jag. Får se vad hon tycker.

Igår var en segdag, spelade the sims och käkade chips. Sen sa Mathilda att vi skulle ses i stan så då vare bara att sätta sig på tåget att åka in. Det blev Dovas för oss och det var väldigt mysigt att umgås med alla finisar. Jag drack massor på skivan men nästan ingenintg igår och igår blev jag full.

Jag och Mika åkte till Fridhemsplan sen och åt en cheeseburgare och sen tog vi taxi hem. Juste påminn mig så får du cash!

Min syster kommer hem imorn från thai =) ska bli kul att se henne, tror jag åker hem imorn faktist.

Nu är jag hungrig men väldigt mätt på jordnötsringar. Finns det inge annat smaskigt att äta????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0