det är dags för fredagsmys

Jag älskar att spy! Det är nig det bästa som finns tror jag.. Naat! Jag är livrädd för att spy men är magsjuk för första gången i mitt liv och har spytt så sjukt mycket.

Igår så var jag barnvakt åt mina ungar i 7 timmar. Det gick skitbra, jag mådde skitbra. Sen skulle jag och Mathilda projektarbeta och vi åkte hem till henne. Vi slet och klippte hur mycket som helst och plötsligt känner jag att min mage mår inte bra, haha. Trodde jag var hungrig, åt en pirog. Sen mådde jag illa och sen spydde jag.

Rille fick komma och hämta mig typ halv två eller vad klockan nu var, spydde i bilen (påse!), min gulliga mamma hade gjort i ordning allting hemma, spydde hela natten.

Idag har jag dock inte spytt men har inte kunnat äta heller. Är helt tom i magen. Världens bästa Rikard har köpt Cola, Nyponsoppa, Yoghurt, vätskeersättning och lite sånt till mig. Tack älskade du och GRATTIS på födelsedagen!

Nu är han 19 år min lilla skit =)

Juste jag är alldeles ensam här hemma också. Men det är inte så farligt faktiskt. Nu ska jag spela sims tror jag.

Byeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0