slow it down

Jag ska inte blogga med alkohol i kroppen, den saken är klar. Jag ska inte heller vara i närheten av facebook eller msn. Jag skyller på Matilda.

Gårdagen var rolig i alla fall, kvällen började hos mig när jag och Matilda och Hanna pimplade tre liter vin, haha. Det mesta på bussen ner faktiskt. Till Frejas alltså. Träffade typ alla jag känner i Nynäs och några till och kvällen gick så fort så jag vet inte riktigt vart den tog vägen?

Matilda var också askalas och tappade sin mobil i havet när hon blev exalterad och skulle krama någon. Eller hur var det? haha.

Viktor kom och hämtade oss sen, tack så mycket för skjutsen! Jag och Matilda käkade mackor och gick och skrev konstiga saker, sen slocknade hon. Sen jag.

Idag mår jag bra men imorse mådde jag inte så bra. Illamående kan vara det värsta som finns, men jag kollade på OC så det är lugnt nu. Snart ska jag fixa mig och knalla ner till Rikard där det bjuds på kycklingspett. Okej om två och en halvtimme.

Massor av OC under den tiden alltså, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0