nu kom glassbilen igen, har dom extra körningar eller?

Igår bakade jag massa kakor, sa jag det? Kanske jag gjorde, chocolate cookies i alla fall och kolakakor. Tror de blev goda. Sen gjorde jag också studentmössor typ, de blev ganska fina.

Hade lakritspengar som det svarta och så gjorde jag egen marsipan till huvudena och pillade klockan halv tolv på kvällen. Men bra blev dem. Ska ha dem på cupcakesarna (haha) som jag gjorde idag. Och jag har också bakat fyra pajer också.

Allt är till Rilles studentmottagning imorn. Tror jag sa det igår faktiskt.

Sa jag att jag har ont i ryggen? Kanske. Skitsamma.

Nu ska jag göra frosting till cupcakesarna hahah. Hejsvejslingongrejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0