killen trodde han var cool för han hade en pistol

Här ligger jag i min säng och har precis vaknat. Pappa sa till mig igår "vänd inte på dygnet bara" och jag skrattade och sa "så länge man vaknar innan tolv är det lugnt...".

Igår tog världens bästa Rikard studenten! Han var så fin när han sprang ut och jätteglad trots att vädret inte var på topp (det var överhuvudtaget inte ens lite på topp, snarare hade vädergudarna bestämt sig för att vara så elaka som möjligt för studenterna). Han fick hundra saker runt halsen och sen skulle han snabbt byta om till flakkläder och jag fick agera klädhängare under tiden.

Han åkte flak sen och dom hade köpt femtiosex flak öl. F e m t i o s e x! Det var helt sjukt och jag har aldrig sett nåt liknande tror jag, inte på nåt flak! Jag åkte dock inte för att jag inte kände för det på morgonen, men jag ångrade mig som fan när jag såg hur kul de hade.

Åkte iaf hem med mammi, fixade och trixade lite hemma, sen stack jag ner till Rikards hus för att hjälpa till med förberedelserna. Efter ett tag kom alla ner, vi drack välkomstdrink och käkade hur mycket och hur god mat som helst! Och efterrätterna blev riktigt lyckade (jag stod för dem hehe).

Lekte hur mycket som helst med Rebecca och Viktors lillebror Eddie som kan vara den skönaste ungen på jorden. Vid tio drog vi oss mot tåget för att gå på slutskivan och på tåget in var vi lagom runda om fötterna allihopa. Vid Årstaberg var jag tvungen att kliva av för att kissa. Kissade i Centralen också. Kom in på skivan, hur mycket drag som helst. Hur kul som helst! Vittnade även när någon drog fram en kniv och sen viftade lite med sin pistol (!). Han fick sen asmycket spö av väktare och poliser.

Åkte hem med sista tåget och kände mig så sjukt trött, borstade tänderna och slocknade. Idag mår jag inte prima men inte superdåligt heller. Ska hem till Leila men vilken tid? Får kolla om någon är inne. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0