i am flying

Jag vaknade efter tolv idag med... Slog på datorn och såg att jag fått mail från antagningen, mina betyg har kommit! Måste säga att jag blev riktigt glad för MVG i filosofi, tack calle! Likaså i projektarbete, Matte det gjorde vi bra :D

Fast gladast blev jag nog över mitt VG i Engelska C. Jag var väl där tio procent av lektionerna och man fick ingen respons alls och jag låg på IG fram tills April eftersom jag inte gjorde några uppgifter. MEN jag tog tag i det och gjorde allt och tydligen bra också :D Visst ett VG är inte ett MVG men ibland känns det som det! Ååh jag blir så glad ju.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt. Trodde jag skulle leka med Rille ikväll men han ska tydligen fiska, han har nog glömt bort det. Jag får väl ringa en vän, tjoflöjt! Pusseluss

Kommentarer
Postat av: Mat

åååhhh vad bra!!! :D hoppas jag får det med då ;)

2010-06-14 @ 19:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0