du vet jag vill på alla sätt ordna upp våra liv

Inatt sov jag hela natten utan att vakna, tro det eller ej! Hur skönt som helst, när jag slog upp ögonen trodde jag att klockan var typ nio men hon var tjugo över tolv. Jag har vänt på dygnet väldigt mycket men det gör ingenting för jag har sommarlov.

Fast jag har ändå jobbat måndag tisdag onsdag den här veckan (alltså hela veckan höhö) vilket är väldigt duktigt av mig. Har fått lite småjobb hos Maria igen och det känns som att jag inte varit borta nånting, haha, allting sitter i, vilket ordning jag brukade göra saker i hur jag knappade, allt.

Har varit barnvakt också och D och K är världens sötaste barn. De blir bara större och större, K kan till och med klättra upp för rutch(?)kanan själv och åka. När jag började fick man bära upp han och sen hålla i honom medan han åkte. Helt sjukt. Pratar gör han också, helt oavbrutet.

Imorn ska jag jobba lite och städa lite så jag tror inte att jag kommer hinna in til stan. Skulle väldigt gärna göra det och köpa en fin midsommarklänning men dels har jag som sagt inte riktigt tid och dels har jag inte riktigt råd med det.

Juste! Tjejer i klassen (gamla!!! helt sjukt). Ni vet att jag snackade om att göra drinkar... Hultis skulle se om hon kunde fixa en sjuttis eller nåt. Annars får man ta med sig det man vill ha =) Jag ska skicka sms om detta också men jag kommer säkert glömma bort.

Nu ska jag verkligen försöka sova så lycka till till mig. Tack så mycket. Godnatt. Puss. Hej. Tjing. Okej nu stänger jag ner. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0