because your love

Hej hej en vecka senare. Mottagningen gick bra, för dom som ville veta. Okej alla som läser min blogg var på min mottagning men jag tänkte att ni ville veta ändå att jag tyckte att det gick bra, haha.

Hela tiden har jag vart hemma typ, hur skönt som helst att bara ta det lugnt i Ösmott. Förutom igår då, då min barnvaktsfamilj ringde och väckte mig och frågade när jag kunde komma. Så det var bara att sätta sig på pendeln och passa två jäkligt jobbiga men söta barn. D har nämligen feber. Det var inte så roligt fast jo det var det. Ja skrattar hela tiden när jag är hos dom (när de inte gråter).

Och igår sa K till mig: Gelica, jag äskar dig! Jag höll på att dööööö så himla gullig. Två år liksom <3

Idag däremot har jag bakat hela dagen inför Rilles studentmottagning på fredag. Jag har köpt present till honom också, hoppas han gillar det.

Jag har cashflow nu också men jag kan inte göra av med någonting för jag måste sparaaa, hur jobbigt som helst ju. Fattar inte hur det ska gå till men den som lever får se!

Min syster är dessutom dum, hon kom in nu och visade mig massa fina klänningar på bubbleroom. Orkar inteee.

Nää vi hörs sen. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0