when i get older i will be stronger

Alltså Gotland var helt galet. Min lever har typ kollapsat, haha fast nej. Inte värre än grannen. Kan ju berätta lite om resan för mig mest ( ska se så jag kommer ihåg den hahaha).

På onsdagen möttes hela cykelligan upp på Coop för att handla käk. Vi åkte båt, alla var nyktra och glada. Kom fram till Gotland, cyklade och hämtade nykeln och sen racade vi till stugan. Värsta högtalarna upp det första vi gjorde och musiken började dunka, hördes typ hundra meter från stugan hehe. Det första alla gjorde var att typ knäcka en öl, men jag och Matilda kände att vi var tvungna att hänga upp våra kläder, haha, så vi gjorde det istället.

ÅKte in till Visby, handlade på systemet, åkte hem, började röja. Träffade våra grannar som var typ ganska sjuka, eller en av dem. Han hade varit dyngrak i fyra dagar och sovit kanske två timmar, och på typ fredagen gick han till läkaren för att han hade ont i hela kroppen. Ashöga levervärden läkaren förbjöd honom att dricka mer. Tror han klarade en timma sen började han igen...

Jaja, vi var på Hamnplan, vi var lite överallt känns det som och jag har druckit alldeles för mycket, började typ vid två på dagen varje dag och då höll jag och Matilda på oss, de andra drack typ bärs till frukost, haha.

Aa, pallante berätta mer men det har vari hur kul som helst, lätt en av de bästa sakerna jag gjort och nästa år kör vi all in igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0