or are we dancers

Hej alla glada! Nu är jag hemma igen. Grekland var hur härligt som helst!

Vi började som sagt med att åka dit på söndagen, och vilka skulle inte åka samma flyg, bo på samma hotell och i rummet bredvid om inte Natha och Fredrik! Hahaha, det var så himla sjukt. Hur stor är chansen liksom? Men det blev riktigt bra att de bodde där, har spelat kort varje dag typ, haha.

När vi landade på söndagen tod det ett tag för bagaget att komma, sen åkte vi till hotellet som var hur mysigt som helst. Ner till Faliraki sen, smälte bort i värmen typ. Solskyddsfaktor 30 hej på dig!

På måndagen snorklade vi lite i en lagun, jag fick min första panikattack. Haha. Såg ett par fiskar typ haha.

På tisdagen tror jag att vi solade och badade vid hotellet, men jag kommer fan inte ihåg. Det står still typ, har tänkt aslänge haha.

På onsdagen åkte vi i alla fall till vattenlandet! Typ som Skara Sommarland fast större och v a r m a r e. Det var kul, roligt att vi var fyra också för Rillepille hade haft astråkigt om bara fegisen jag och han skulle ha gått där =) Jag åkte hur som helst en grej som man ska ha matta på och med huvudet före. Och halva vägen ner så skulle jag rätta till mattan lite och då smällde jag i armbågen så jävla hårt så jag trodde att jag hade spräckt den typ, haha. Rille ville åka igen på en gång men jag gick och satte mig och grinade i en solstol typ. Blödde mycket tror jag, jag vet inte, det är ganska svårt att se sin armbåge faktiskt! Ingen spricka var det i alla fall men jag kan fortfarande inte stödja mig på den.

På torsdagen hyrde jag och Rille en moppe och åkte till Lindos. Varmaste dagen nånsin måste det ha varit. Säkert femtio i solen. Vi svettades som grisar, jag hade en bikiniöverdel och bomullshorts på mig och mina shorts gick typ att vrida ur sen. Lindos ligger typ i en dal och högst upp på ett berg ligger ett gammalt fort typ som man skulle upp dit. Vägen upp var skithal, jag fick lite svindel och halkade mig fram. I fortet var det noll skugga och högst upp små små kattungar som typ svettades som fan! Ni vet mig, djurälskaren, tyckte så synd om dom! Jag gav dom allt mitt vatten i alla fall.

På fredagen åkte vi fyra in till Rhodos stad och gick lite. Ännu mer kattungar, jag gav pengar till mat, haha. Hoppas de fick mat i alla fall. Shoppade lite till mamma pappa och syster och stefan i alla fall, men shoppingen är ju inte det man åker dit för, fanns ju ingenting typ.

Lördagen mådde jag illa hela dagen och kunde typ inte va i solen men vi chillade vid poolen på hotellet.

Och söndagen åkte vi hem. Slut. Imorn börjar jag jobba klockan åtta noll noll i Nynäshamns kommunhus. I ett förråd typ. Säkert själv. Jippie.

Men i helgen klassisar, då gör vi nåt va? Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Mat

Åh härligt! :D jaaaa fredag går vi ut eller nått, vill höra om din resa! sen har jag kollat upp cykel till gotland också till dig, och det går med en speciell buss. :P pussss

2010-07-05 @ 00:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0