klackarna i taket

Hej hej! Idag är jag peppad som faan för jag ska träffa mina gulliga bästaaste klassisar. Vi ska hänga på Sommar, alla andra har varit där tusen gånger men det här blir min första gång så jag hoppas det är kul!

Jag har kollat å OC hela dagen och såg hur långt och fint hår Marissa har så då blir jag avis och nu har jag löshår :S Vet inte riktigt hur det blev,  men har i alla fall lyckats dölja clipsen, hehe.

Iförrgår blev det utgång för min del, Rille ringde mig när jag låg och kollade på OC och då vare bara att hoppa i klänningen och sticka typ, haha. Vi drog först till hans lagkompis och körde ett kortspel (ölspel) som heter "fuck the dealer". Det var ganska roligt att en i Rikards lag fick svepa 5 öl på en gång..

Vi drog sen till Nype vilket var kul, det var gaykväll och jag fick ett ragg! En tjej, men vad gör det hahha. Drog vidare till Spy Bar sen och det var roligt och sen vidare till Donken och taxi hem.

Jag drack lite men var inte full under hela kvällen och så vaknade jag på morgonen och mådde piss. Så pass piss att jag spydde? Alltså jag fattar inte grejen, okej om jag förtjänar det men nu drack jag typ ingenting? Skitirriterande.

Så, ikväll kör jag nyktert för jag tänker inte må dåligt imorn igen... Vi ses ikväll pusssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: L

pusssssssssssshihihi :D

2010-07-30 @ 17:28:26
URL: http://fulsepe.blogg.se/
Postat av: Sabina

hahahhaha nyktert? verkligen XD

2010-07-31 @ 12:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0