i need a

Hej hej. Jag har börjat jobba. Det är pissjobbigt att gå upp tidigt. Jag blir knäpp i huvudet i källaren. Igår kväll var jag så sjukt trött och hade huvudvärk för att jag var uppe så sent. Jag var uppe till halv tolv liksom. Klockan nio vaknade jag idag av att jag hade sovit länge tyckte jag.

Ska resten av mitt liv se ut så här?????? Haha. Snacka om att jag kommer ha världens tråkigaste och mest ohändelserika liv då.

Jag blev nyss sur på Rille. Vi har typ inte setts sen Greece. Så föreslog han att jag skulle sova hos honom och jag är en mes som har saknat honom så blev skitglad. Aa, mn vänta, han ska bara fiska klart. Och äta också. Och juste han måste träna i tre timmar också. Ses? I don't think so.

Nää nu ska jag duscha, jag svettas som en gris. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0