who's gonna run this town tonight

Alltså jag har varit galet trött sen typ ett nu. kom hem från Mattis vid halv tre eller nånting men ändå ville jag sitta vid datorn och läsa bloggar och titta fejjan. Konstig cheey.

Vi har haft en naaajs dag idag, möttes i stan och shoppade lite. Båda hittade på Zara älskling, haha. Sen precis innan vi skulle gå typ "aa men vi tittar lite snabbt på Din Sko bara" och jo båda blir olyckligt kära. Nästa månad ska jag köpa dom jag hittade!!!

Åkte vidare, slussade runt i Sköndal och Farsta och till slut Ösmott. Käkade thai hos mig, hem till Mattis sen.

Tror vi tittade på iaf 12 avsnitt vänner ikväll, en påse chips, två chokladar, en läsk. Men det var asnaaajs.

Nu är jag avundsjuk på Rikard som sover så djupt så jag ska blunda och försöka göra samma sak.

Och BTW nu kommer det en bil på Rikards gata. Jag hör den VARJE NATT vid den här tidpunkten. och ja jag är vaken varje natt vid den här tidpunkten.

Stackars människor som har ett sånt jobb! Uschabuscha

Aja hejdå du kan va blå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0